środa, 19 stycznia 2022

Notes na lodówkę na szybkie notatki

 Hej Kochani!

Jak mijają Wam pierwsze tygodnie Nowego Roku? Przyznam się Wam, że mi styczeń zawsze kojarzy się z planowaniem. Może dlatego, że wiecie jak to jest - Nowy Rok, nowa ja, mnóstwo postanowień, nowych pomysłów. Potem zazwyczaj mój zapał maleje i okazuje się, że rok może i nowy, ale ja stara ;)

Jednak w tym roku rzeczywiście wszystko się zmieniło - kilka tygodni temu zostałam po raz pierwszy mamą i mam mnóstwo nowych spraw na głowie, o których muszę pamiętać. Często brakuje mi miejsca, by szybko coś zapisać - datę jakiejś wizyty, notatkę dla położnej, czy pediatry, plan dnia, listę zakupów, która tworzy się cały dzień, jak tylko sobie coś przypomnę itd.

Pomyślałam, że idealnie sprawdzi się do tego, taki mały notes z odrywanymi karteczkami i wtedy przypomniałam sobie, że mam w zapasie bazę takiego właśnie notesu od Eco-scrapbooking! Bo o ile milej korzystać z pięknie przyozdobionego notesu, a nie ze zwykłych odrywanych kartek? Ten notes jest podwójnie super, ponieważ po pierwsze ma z tyłu magnes, więc możecie go zawiesić na lodówce, czy tablicy magnetycznej, a po drugie ma przestrzeń, którą możecie dowolnie ozdobić, w tym też zamediować, ponieważ baza pokryta jest płótnem, które idealnie się do tego nadaje.

Ja zdecydowałam się na papierową kompozycję.









Pozdrawiam Was ciepło!
Karolina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz