sobota, 22 stycznia 2022

Harry Potter retro album

Hello friends!
Have you seen Harry Potter reunion special? I watched it the first day of this year and it was amazing. I loved it very much because I'm a big HP fan and HP always reminds me my childhood and puberty spent reading books about magic and watching HP movies. 
So .. this special inspired me to create something with Harry Potter theme and here we are. 
I hope you will like my HP album created with Eco-scrapbooking's base.

Cześć przyjaciele!
Czy widziałeś specjalne spotkanie z Harrym Potterem? Obejrzałem go pierwszego dnia tego roku i było niesamowicie. Bardzo mi się to podobało, bo jestem wielkim fanem HP i HP zawsze przypomina mi moje dzieciństwo i okres dojrzewania spędzone na czytaniu książek o magii i oglądaniu filmów HP.
Więc.. ten dodatek zainspirował mnie do stworzenia czegoś z motywem Harry'ego Pottera i oto jesteśmy.
Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój album HP stworzony na bazie Eco-scrapbookingu.









I  used:/ Użyłem:



Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz