środa, 1 kwietnia 2020

Kolorowe notesy

Hej Kochani! 
Ten kto zna mnie i moje prace, wie dobrze, że ze świecą szukać u mnie kolorowanek. Znajdzie się w moim dobytku kilka takich prac, z pokolorowanym stemplem, ale nie za wiele, można je myślę policzyć na palcach jednej ręki. Tym bardziej zadziwiający jest fakt, że dzisiaj chciałabym Wam pokazać, nie jeden, a aż dwa notesy z pokolorowanymi motywami na okładkach. A wszystko to przez moją przyjaciółkę Kasię, która to w ostatnią niedzielę stwierdziła, że zrobi porządek w stemplach, a musicie wiedzieć, że Kasia stemple to traktuje jak pokemony, czyli, że "złap je wszystkie" i jest ich ogromną fanką. Kasia proces sprzątania relacjonowała mi na messengerze, więc przez to wszystko poczułam się zainspirowana, bynajmniej nie do sprzątania! A gdy już wyżyłam się artystycznie i pokolorowałam widoczne na okładkach panie, zaczęłam myśleć, co z nimi mogę zrobić i notesy wydały mi się najfajniejszym rozwiązaniem. Tak oto powstały te dwa, niby bliźniacze, a jednak totalnie różne notesy na różne notatki. Jeśli lubicie kolorować, to myślę, że własnie jest to super sposób na wykorzystanie Waszych kolorowanek, a w Eco-Scrapbooking znajdziecie szeroką gamę baz notesowych












Pozdrawiam Was ciepło i trzymajcie się dzielnie w tym ciężkim czasie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz