czwartek, 16 kwietnia 2020

Album for baby girl / Album dla dziewczynki

Hi Eco-scrapbookers!
I hope you are okay and have time for creating with beautiful products of Eco-scrapbooking. I have more time now (during the quarantine) so I started to decorate this pretty album with kraft pages and cover in pink colour. It perfectly matches with this vintage baby girl paper set. Inside of this album I created pockets, moving pages, shakers and envelopes. I hope it will make a lot of joy to parents of a baby girl :)

Cześć Eco-scrapbookers!
Mam nadzieję, że wszystko w porządku i masz czas na tworzenie z pięknymi produktami Eco-scrapbooking. Mam teraz więcej czasu (podczas kwarantanny), więc zacząłem dekorować ten ładny album stronami z kraftem i okładką w różowym kolorze. Idealnie pasuje do tego zabytkowego zestawu papieru dla dziewczynki. Wewnątrz tego albumu stworzyłem kieszenie, ruchome strony, wytrząsarki i koperty. Mam nadzieję, że sprawi radość rodzicom dziewczynki. :)

























I used this awesome album base.
Użyłem tej niesamowitej bazy albumów.



Have a nice creative time. 
Miłego czasu twórczego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz