czwartek, 2 kwietnia 2020

Exploding box for The first holy communion

Hi Eco-scrapbookers!
I love creating exploding boxes and I couldn't help myself when I received this beautiful material and and I made this exploding box for The first holy communion. It contains many details and also handmade envelope for putting some cash. I hope you will like it.

Cześć Eco-scrapbookers!
Uwielbiam tworzyć wybuchające pudełka i nie mogłem się powstrzymać, kiedy otrzymałem ten piękny materiał i zrobiłem to wybuchające pudełko na pierwszą komunię świętą. Zawiera wiele szczegółów i ręcznie robioną kopertę na gotówkę. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.











I used this exploding box base:
Użyłem tej podstawy eksplodującego pudełka:


Have a nice creative time! :)
Miłego kreatywnego czasu! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz