czwartek, 18 stycznia 2024

Birthday wishes / Życzenia urodzinowe

Hello friends!
Let me show you this lovely card in decorated box for 80th birthday of my husband's grandma. I used many cut outs and embellishments to create this special gift. I created it in her favourite colors and made shaker on the cover of the box. She celebrates her birthday this Saturday. I hope she will be very touched with this paper gift and nice words which we wrote inside. 

Cześć przyjaciele!
Pozwólcie, że pokażę Wam tę śliczną kartkę w ozdobnym pudełku z okazji 80. urodzin babci mojego męża. Aby stworzyć ten wyjątkowy prezent, użyłam wielu wycięć i ozdób. Stworzyłam go w jej ulubionych kolorach i zrobiłam shaker na okładce pudełka. W tę sobotę obchodzi swoje urodziny. Mam nadzieję, że będzie bardzo wzruszona tym papierowym prezentem i miłymi słowami, które napisaliśmy w środku.









I  used:/ Użyłem:




Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz