czwartek, 19 stycznia 2023

Dino album for a boy / Album z dinozaurami dla chłopca

Hello friends!
At first I wish you happy new year and lot of creative time with Eco-scrapbooking. 

Recently I created this cute dino album for a six-year-old boy. It's a memory album for his first 5 years. I decorated it with beautiful papers with dinosaurs and made a lot of pockets and interactive elements such as waterfall for photos, leporelo, big envelope and so on.

I packed this album into box which I decoarted delicately. It is a safe and cute packaging.


Cześć przyjaciele!
Na wstępie życzę szczęśliwego nowego roku i dużo kreatywnego czasu z Eco-scrapbookingiem.

Niedawno stworzyłem ten uroczy album dino dla sześcioletniego chłopca. To album pamiątkowy z pierwszych 5 lat. Udekorowałam ją pięknymi papierami z dinozaurami i zrobiłam mnóstwo kieszonek i elementów interaktywnych jak wodospad na zdjęcia, leporelo, duża koperta i tak dalej.

Album zapakowałam do pudełka, które delikatnie ozdobiłam. To bezpieczne i urocze opakowanie.

















   I  used:/ Użyłem:





Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz