środa, 7 grudnia 2022

Christmas packaging / Opakowania świąteczne

Hello friends!
I was thinking really hard about packaging photos from Christmas photoshooting for our customers. I wanted to pack not only photos there but also a little gift - handmade candle with beautiful Christmas scent. And I got it! Ecoscrapbooking's box for a card was great for this! I decorated this box a little and added everything I want and lovely Christmas packaging was done.

Cześć przyjaciele!
Długo zastanawiałam się nad zapakowaniem zdjęć z sesji świątecznej dla naszych klientów. Chciałam tam zapakować nie tylko zdjęcia, ale i mały upominek - ręcznie robioną świecę o pięknym świątecznym zapachu. I mam to! Pudełko Ecoscrapbooking na kartkę świetnie się do tego nadawało! Trochę udekorowałem to pudełko i dodałem wszystko, co chciałem, i piękne świąteczne opakowanie gotowe!










   I  used:/ Użyłem:



Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz