czwartek, 8 września 2022

Romantic wedding invitations / Romantyczne zaproszenia ślubne

Hi friends, 
I was creating the whole wedding paper set for a beautiful couple and I wanna show you the invitations from this set today. 
Besides white metallic paper I used a vellum paper from Eco-scrapbooking which makes wonderful effect. You can print on it, too. So I prepared floral motive and print it on this vellum paper. That's how I created a movable cover for these wedding announcements. Then I added a ribbon and beauty is done!
I think everything matches to each other and it makes lovely wedding theme.

Cześć przyjaciele,
Stworzyłam cały ślubny zestaw papieru dla pięknej pary i dzisiaj chcę Wam pokazać zaproszenia z tego zestawu.
Oprócz białego, metalicznego papieru użyłem papieru welinowego z Eko-scrapbookingu, który daje wspaniały efekt. Możesz też na nim drukować. Przygotowałam więc motyw kwiatowy i wydrukowałam go na tym welinowym papierze. Tak powstała ruchoma okładka do tych ogłoszeń ślubnych. Potem dodałam wstążkę i piękno gotowe!
Myślę, że wszystko do siebie pasuje i tworzy piękny motyw ślubny.







 I  used:/ Użyłem:




Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz