czwartek, 28 kwietnia 2022

Romantic album for a little lady / Romantyczny album dla małej damy

Hello friends!
Today I have this cute romantic mini album for you. I made it for a little lady and I decorated it with a lot of little decorations such as laces, foamiran flower, chipboards and so on.
I hope you are also creating these lovely mini albums from Eco-scrapbooking store. SHow us your works on Facebook :)

Cześć przyjaciele!
Dziś mam dla Was ten uroczy, romantyczny minialbum. Zrobiłam go dla małej damy i ozdobiłam mnóstwem drobnych ozdób, takich jak koronki, kwiat pianiranu, tekturki i tak dalej.
Mam nadzieję, że wy również tworzycie te urocze mini albumy ze sklepu Eco-scrapbooking. Pokaż nam swoje prace na Facebooku :)










 I  used:/ Użyłem:



Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz