niedziela, 12 grudnia 2021

Album urodzinowy na czarnej bazie

 Ależ dawno nie pokazywałam Wam żadnego albumu! 

Dziś zobaczcie Album 18-nastkowy dla wspaniałej dziewczyny. Sam album jest bardzo prosty. Powstał na zwykłej, prostokątnej bazie spiętej spiralą. Wybrałam czarną bazę, ponieważ świetnie komponuje się z intensywnie kolorowymi papierami, zwłaszcza z różem, którego nie mogło tu braknąć. 

Jedyną zmiana w gotowej bazie była sprężyna, którą wymieniłam na większą, czarną i nie dałam jej po całości boku tylko w dwóch kawałkach, tak po protu bardziej mi się podoba. 

(nawet moja asystentka się do zdjęcia załapała 😁😸)









Użyłam:

Pozdrawiam Was zimowo, 
przy okazji życzę Wam także 
zdrowych, wesołych, rodzinnych Świąt Boego Narodzenia. 

Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz