środa, 17 lutego 2021

Pudełko na koperty

 Hej! Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jak przyozdobiłam duże pudełko na zdjęcia, tworząc z niego pudełko na koperty, które przyda się na każdym weselu.

Bazą mojej pracy jest wspomniane wcześniej pudełko na zdjęcia w rozmiarze 23x15 cm. Przyznam się Wam, że pierwszy raz zamówiłam je totalnie przez przypadek i byłam bardzo zdziwiona jego rozmiarem! Jednak okazuje się, że oprócz dużych zdjęć może ono nam również idealnie posłużyć jako pudełko na kartki ślubne (urodzinowe, rocznicowe itd.) albo właśnie na koperty. 

Mimo, że baza pudełka jest biała, to pięknie koresponduje również z papierem kraftowym, który zdecydowałam się użyć do obklejenia pudełka. Dzięki temu cała praca nie jest za ciemna, ale zachowany został eko-boho styl, na którym mi zależało. Pudełko posiada wstążki, dzięki którym możemy je zawiązać, jednak ja postanowiłam wyciąć je i w ich miejsce zamontować inne bardziej pasujące do projektu. Wspominam o tym, żebyście wiedzieli, że się da i nie jest to nic trudnego :) Jednak te istniejące wstążki też mogą być często przydatne.

Co myślicie o mojej pracy?









Pozdrawiam,
Karola








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz