czwartek, 7 stycznia 2021

Album for engagement photos in autumn theme / Album na zdjęcia zaręczynowe w tematyce jesiennej

Hi Eco-scrapbookers!
When I saw my friend´s engagement photos in autumn theme I decided to create her an album for those lovely photos of her and her future husband. I used a base of leporelo album and decorated its cover in autumn theme adding some chipboards, fake rain drops, laces, fake moss, toadstool and so on. 
I hope she will like it.

Cześć Eco-scrapbookers!
Kiedy zobaczyłem zaręczynowe zdjęcia mojej przyjaciółki w jesiennym motywie, postanowiłem stworzyć jej album na te śliczne zdjęcia jej i jej przyszłego męża. Użyłem podstawy albumu leporelo i ozdobiłem jego okładkę jesiennym motywem dodając tekturki, sztuczne krople deszczu, sznurówki, sztuczny mech, muchomor i tak dalej.
Mam nadzieję, że jej się spodoba.









I used: / Użyłem:



Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

1 komentarz: