czwartek, 2 lipca 2020

Folding mini album / Parawan mini album

Hi everyone! 
For the first time I have decorated this awesome folding mini album with thick cover. And I have to say that I loved it! I used beautiful papers in white, beige and turquoise colour and add some pretty embellishments, too. Inside I prepared 6 places for adding a photo in the size 6x8cm. What a great idea for a mini photo album which can decorate a shelf in the living room. I hope you will like it and try to create similar one at home :)

Cześć wszystkim! Po raz pierwszy udekorowałem ten niesamowity składany mini album grubą okładką. I muszę powiedzieć, że to uwielbiałem! Użyłem pięknych papierów w kolorze białym, beżowym i turkusowym i dodałem też ładne ozdoby. Wewnątrz przygotowałem 6 miejsc do dodania zdjęcia w rozmiarze 6x8cm. Cóż za świetny pomysł na mini album ze zdjęciami, który może ozdobić półkę w salonie. Mam nadzieję, że ci się spodoba i spróbujesz stworzyć podobny w domu :)













I used: / Użyłam:



Have a nice creative time with Eco-scrapbooking :)
Miłego kreatywnego spędzania czasu z Eko-scrapbookingiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz