czwartek, 4 czerwca 2020

Birthday card in the box / Kartka urodzinowa w pudełku

Hello everyone!
I fell in love with bases for cards and boxes from Eco-scrapbooking. They are so great for various decorating. I shouldn't measure, score and whatever. I just fold bases and start to decorate immediately. How awesome is that?
This time I used white square box with a white square card and create a birthday gift.
I made a shaker on the cover of this box (a transparent foil from Eco-scrapbooking is very thick and amazing for this) because I love it this way. The whole project is very romantic and delicate. I hope you will like it. :)

Cześć wszystkim!
Zakochałem się w podstawach do kart i pudełek z Eco-scrapbookingu. Są tak świetne do różnych dekoracji. Nie powinienem mierzyć, oceniać i cokolwiek innego. Po prostu składam podstawy i od razu zaczynam dekorować. Jak wspaniale to jest?
Tym razem użyłem białego kwadratowego pudełka z białą kwadratową kartą i stworzyłem prezent urodzinowy.
Zrobiłem shaker na okładce tego pudełka (przezroczysta folia z Eco-scrapbookingu jest bardzo gruba i niesamowita do tego), ponieważ uwielbiam to w ten sposób. Cały projekt jest bardzo romantyczny i delikatny. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)














I used: / Użyłem:




Have a nice day :)
Miłego dnia :)

1 komentarz: