środa, 4 maja 2016

Komunijny BAZYL

Witajcie.
 Sezon komunijny w pełni, więc dzisiaj pokażę Wam pamiątkę pierwszej komunii  
- album BAZYL z Eco-Scrapbooking.


Piękny album ma wymiary 217x160mm, wewnątrz jest 6 kart z białego kartonu o gramaturze 300g. Okładki wykonane są z tektury ok. 2mm, oklejone białym płótnem.


Okładkę ozdobiłam dość bogato, ułożyłam kompozycję z kwiatów i perełek na drucikach splecionych w kiście winogron. Dużo prostsze jest wnętrze albumu, bo nie chciałam, 
by bogate ozdoby odwracały uwagę od zdjęć.  



Ponieważ w komplecie nie robiłam kartki, na pierwszych stronach albumu umieściłam cytat oraz życzenia. 



Tutaj przykleiłam dodatkową harmonijkę, która pomieści trzy zdjęcia.



Delikatne ozdoby to tekturki, kwiaty jabłoni, gaza, listki i perełki. 




I kolejna harmonijka na dodatkowe zdjęcia. 






Do kompletu ozdobiłam również pudełko na album. 


Pudełko jest łatwe do złożenia, a podwójne ścianki są grube i solidne. 


Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz