piątek, 25 września 2020

Unicorn exploding box for a baby girl to her first birthday / Pudełko dla dziewczynki na pierwsze urodziny z motywem jednorożca

Hello Eco-scrapbookers! 
Today I have a new exploding box for you. It's in unicorn theme and it will be a gift for a one-year-old baby girl. I decorated it with lovely papers with illustrations of sweets and unicorns. There is also a photo of this baby girl and some nice words from her family. Inside the box you can see amazing 3D chipboard of jumping unicorn. The whole box is decorated with sequins, stars, colourful stones and pearls. I also used shaker on the cover of the box.
I hope you will like it. :)

Witaj Eco-scrapbookeri!
Dzisiaj mam dla ciebie nowe pudełko. Jest w motywie jednorożca i będzie prezentem dla rocznej dziewczynki. Ozdobiłam ją ślicznymi papierami z ilustracjami słodyczy i jednorożców. Jest też zdjęcie tej córeczki i kilka miłych słów od jej rodziny. W pudełku można zobaczyć niesamowitą tekturka 3D skaczącego jednorożca. Całość ozdobiona cekinami, gwiazdkami, kolorowymi kamyczkami i perłami. Użyłem też shakera na pokrywie pudełka.
Mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)












I used: / Użyłem:




Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz