czwartek, 19 marca 2020

Unicorn album filled with rainbow

Hi Eco-scrapbookers!
I have prepared a big dose of unicorns and rainbows for you today. I decorated white album base with colourful papers, chipboards and other embellishments. I wanted to create a dream album for a little girl with many details, fairy pictures and lovely pockets for photos. I hope you will like it. :)

Cześć Eco-scrapbookers!
Przygotowałem dziś dla ciebie dużą dawkę jednorożców i tęcz. Ozdobiłem białą podstawę albumu kolorowymi papierami, płytami wiórowymi i innymi ozdobami. Chciałem stworzyć wymarzony album dla małej dziewczynki z wieloma szczegółami, wróżkami i uroczymi kieszeniami na zdjęcia. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)





 




















I used:/ Użyłam:


Have a nice creative day!
Miłego kreatywnego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz