środa, 28 grudnia 2016

Zawieszka na pożegnanie

Witajcie.
Czerwoną bazę z Eco-Scrapbooking zmieniłam w zawieszkę motywacyjną.


Baza jest wykonana z tektury 3mm w formacie 120x120mm, 
oklejonej płótnem dostępnym różnych kolorach, tył jest podklejony białym papierem. 
Przez bazy zostały przewiercone otwory do przewleczenia sznurka, 
sznurek jest dołączony w zestawie. 
Bazy są idealne do prac mediowych, dlatego pomalowałam ją gessem 
i przez maskę zrobiłam wzory pastą strukturalną.
 

Użyłam szarych tagów z arkusza Tagi, kółka, owale, tagi ze wzorem desek wycięłam z papieru Tysiąc życzeń 14.


Całość wyszła puchato i przestrzennie. 








Produkty z Eco-Scrapbooking:

To moja ostatnia inspiracja dla Eco-Scrapbooking. 
Dziękuję bardzo za miniony rok, to była wspaniała, inspirująca przygoda :) 
Rozstaję się tylko z DT, ale cudne produkty Eco-Scrapbooking oczywiście ze mną zostaną :)

Dziękuję i pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz