środa, 24 sierpnia 2016

Soczysty notes

Witajcie.
Bardzo lubię notesy, lubię je ozdabiać, ale nienawidzę bindować. 
Dlatego właśnie idealne są dla mnie gotowe notesy z Eco-Scrapbooking. 
Dzisiaj pokażę Wam jeden z nich - notes dobrze ułożony.


To notes formatu A6, ma okładki z bardzo grubego, czarnego kartonu. Środek to 120 kart w kolorze lekko kremowym, co 40 kart przełożonych czarnym, 300g kartonem. Na czarnych, kartonowych przekładkach nakleiłam dodatkowo wystające czerwone zakładki. Chciałam, by notes był praktyczny, więc ozdobiłam go tekturkami pomalowanymi na czarno, ćwiekiem i papierem z Galerii Rae. Kobiecy akcent to koronka i metalowa zawieszka - kluczyk.


Notes jest dość minimalistyczny, ale niezupełnie płaski. 


 Mam nadzieję, że mój notes się Wam podoba.
 Pozdrawiam wiosennie :)


1 komentarz: