piątek, 1 kwietnia 2016

Gościnna inspiracja

Witajcie!

Dzisiaj mamy dla Was inspirację przygotowanej przez naszą gościnną projektantkę, Małgorzatę Maciejko, która prowadzi bloga Maciejkowe zacisze

Zapraszamy:
Należę do osób, które bardzo lubią oryginalne opakowania. W zasadzie to nie wiem, czy bardziej cieszy mnie prezent, gdy go otrzymuję, czy też moment rozpakowywania, otwierania, zaglądania do środka.
Kiedy przyszła do mnie paczka ze sklepu Eco-scrapbooking nie było większej przyjemności jak to wyjmowanie z pudełka kolejnych zawiniątek otulonych w biały papier i przewiązanych sznureczkiem, rozwiązywanie i sprawdzanie kolejnych paczuszek... Uwielbiam takie rzeczy!
Bardzo lubię też sprawiać takie drobne niespodzianki innym - kartki, pudełeczka, mini - albumiki... Dzisiaj wykorzystałam bazę małego harmonijkowego albumu ze sklepu Eco-scrapbooking.
Do bazy dołożyłam ozdobny papier, wycięłam kwiatki, przykleiłam kilka miłych słów, wszystko przyozdobiłam papierowymi taśmami i już - album gotowy.







Teraz tylko wystarczy zawinąć w biały papier, obwiązać sznureczkiem i obdarować kogoś bliskiego.
Miłego wieczoru wszystkim życzę!
I zapraszam do Maciejkowego zacisza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz