niedziela, 24 stycznia 2016

Powrót do początków

Witajcie w Nowym Roku!
Dziś mój pierwszy wpis w ramach nowego fantastycznego DT! Ponieważ z pewnością dziewczyny zasypią Was całą masą cudownych prac na ślicznych, nowych bazach firmowych, ja postanowiłam przypomnieć Wam początki.
Dlatego dziś pokażę dwa albumy na bazach 20 x 20 cm z tektury makulaturowej, i udowodnię że może są "stare ale ciągle jare"

Mnóóóóstwo zdjęć!

(P.S. oczywiście orginalnie bazy są zbindowane, ale ponieważ ja lubię oklejać całe karty i mam bindownicę, więc mogę sobie pozwolić na zaklejenie oryginalnych dziurek i zbindowanie po swojemu ;)) 







  Albumy są bardzo proste w dekoracji, ale zobaczcie kilka stron z wklejonymi moimi zdjęciami i wydaje mi się, że wygląda to naprawdę ładnie. Większość z Was zresztą pewnie doskonale wie, że połowa sukcesu to móc zrobić album dopasowany do zdjęć :)


























Pozdrawiam,


3 komentarze: