poniedziałek, 18 stycznia 2016

Album i kartka dla Mikołaja

Dzień dobry :) Witam po raz pierwszy na blogu producenta i sklepu Eco - Scrapbooking.
Będzie mi bardzo miło popracować troszkę w tym miejscu!
Rozpoczynam od zestawu - albumu w komplecie z kartką - który przygotowałam na pierwsze urodziny Mikołaja. To bardzo radosna okazja, postawiłam więc na kolor i dziecięce dodatki.

Do wykonania albumu użyłam kremowej bazy albumowej z okładką, którą pomalowałam na miętowy kolor i okleiłam pasującym kolorystycznie papierem. 



Album jest idealny dla papierów 15x15 cm, ja przycięłam większe arkusze do tego rozmiaru. Grzbiet albumu jest bardzo szeroki, dzięki czemu nie trzeba się obawiać o dodatki na kartach - można ich używać do woli, podklejać kosteczkami 3d, a album zawsze będzie się domykał i wyglądał dobrze.






Baza kartki ma format 15x15 cm, idealnie do albumu.



Pozdrawiam serdecznie! :) 
Magda - Papierowy Pokój

4 komentarze: