czwartek, 7 lipca 2022

Wedding invitations / Zaproszenia ślubne

Hi friends, 
in less than a month I'm getting married! And as a scrapbooker I created our wedding invitations that's for sure. Besides white metallic paper I used a vellum paper from Eco-scrapbooking which makes amazing effect. You can print on it, too. So I prepared flower graphic and print it on this paper. That's how I created a movable cover for our wedding announcement. Then I made a seal and decorated the cover with it. And the wedding invitations is done! I wanted the whole wedding set pretty so I decorated our envelopes in burgundy colour with flower insert and chipboards. I hope you like it. 
I love our wedding invitations very much and our whole wedding will be decorated in these beautiful colours.

Cześć przyjaciele, 
za niecały miesiąc wychodzę za mąż! A jako scrapbooker stworzyłem nasze zaproszenia ślubne, to na pewno. Oprócz białego papieru metalicznego użyłem papieru welinowego z Eko-scrapbookingu, który daje niesamowity efekt. Możesz też na nim drukować. Przygotowałem więc grafikę kwiatową i wydrukowałem ją na tym papierze. Tak powstała ruchoma okładka do naszego ogłoszenia ślubnego. Następnie zrobiłem pieczęć i ozdobiłem nią okładkę. I zaproszenia ślubne gotowe! Chciałam, żeby cały ślubny zestaw był ładny, więc ozdobiłam nasze koperty w kolorze bordowym wstawką z kwiatami i tekturkąmi. Mam nadzieję, że to lubisz.
Bardzo mi się podobają nasze zaproszenia ślubne i całe nasze wesele będzie udekorowane w tych pięknych kolorach.




 I  used:/ Użyłem:




Have a nice creative day!
Miłego twórczego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz