czwartek, 21 maja 2020

Gift to 70th birthday / Prezent na 70. urodziny

Hello Eco-scrapbookers!
I hope you are doing well and you are also spending time with creating. I created this birthday gift to a wonderful woman, which celebrates 70th birthday! Wow, what a beautiful age! I decorated a box with papers, flowers and shaker. And I made a card, too. It's very romantic, with lots of flowers and laces. Inside there is an old photo of this madam with a nice words from family.

Witaj Eco-scrapbookers!
Mam nadzieję, że masz się dobrze i spędzasz czas na tworzeniu. Stworzyłem ten prezent urodzinowy dla wspaniałej kobiety, która obchodzi 70. urodziny! Wow, co za piękny wiek! Ozdobiłem pudełko papierami, kwiatami i wytrząsarką. I też zrobiłem kartę. Jest bardzo romantyczny, z dużą ilością kwiatów i koronek. Wewnątrz znajduje się stare zdjęcie tej pani z miłymi słowami od rodziny.












I used: / Użyłam:



Have a nice creative time with Eco-scrapbooking :)
Miłego kreatywnego czasu z Eko-scrapbooking :)

2 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo wręczanie prezentów ja oczywiście uważam za bardzo fajną kwestię i tak naprawdę także interesuję się tą tematyką. Polecam na pewno każdemu zapoznanie się z wpisem https://zamowprezent.pl/prezent-na-pozegnanie-pracownika gdzie ciekawie opisano jaki prezent na odejście pracownika warto wręczyć.

    OdpowiedzUsuń