czwartek, 20 lutego 2020

Exploding box from dino world / Eksplodujące pudełko ze świata dino

Hi eco-scrapbookers!
I'm so happy to be here amongst you. I think that my first inspiration for you has to be my most favourite project, hasn't it? So here it is - exploding box from dino world in pretty pastel colours. :)

Cześć eko-scrapbookers! 
Tak się cieszę, że jestem tutaj między wami. Myślę, że moją pierwszą inspiracją dla Was musi być mój ulubiony projekt, prawda? Więc oto jest - eksplodujące pudełko ze świata dino w całkiem pastelowych kolorach. :)










I used:/ Użyłam:


I hope you like my first project and I'm looking forward to creating new inspirations for you.
Have a nice creative day!

Mam nadzieję, że podoba się Wam mój pierwszy projekt i nie mogę się doczekać, aby stworzyć dla Was nowe inspiracje.
Miłego kreatywnego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz