niedziela, 8 września 2019

Tagowy album

Witam

Muszę się do czegoś Wam przyznać... ten album robiłam rok! Serio... zaczęłam go oklejać rok temu i wena mi uciekła, oklejone karty schowałam razem z zimowymi dekoracjami. W tym roku jak tylko sezon świąteczny zaczął się, odnalazałm go i stwierdziłam, że przecież nie wyrzucę, że jednak może coś powstanie. I tak po troszku, w dwa dni ( u mnie to wyjątkowo długo, bo projekty robię zawsze od początku do końca za jednym zamachem) stworzyłam taki mini album świąteczny na zdjęcia z instaxa. Przyznam szczerze, że warto było odłożyć go rok temu bo teraz wena mnie naszła i na prawdę podoba mi się efekt końcowy.

Użyłam tutaj baz tagowych które można kupić TUTAJ. 
Tagi  czerwone

Tagi białe






Pozdrawiam, Marta 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz