niedziela, 28 października 2018

Grudniownik 2018

Witajcie

To jest bardzo szczególny wpis...dlaczego? Ponieważ pierwszy raz od mojego początku przygody ze scrapbookingiem zrobiłam od początku do końca Grudniownik przed czasem ! I  będzie on uzupełniony naszymi zdjęciami i wpisami z oczekiwania na święta. Fakt... zajął mi on trochę czasu, robiłam go kilka dni ;) ale jest taki jak chciałam. Z faktu, że baza posiada różne strony :
- 4 strony płótna w kolorze białym
- 4 strony płótna w kolorze naturalnym
- 4 strony białego niepowlekanego kartonu 250g
- 4 strony kartonu kraft 250g
- 4 strony papieru wizytówkowego 240g
- 4 strony papieru Arches - 100% bawełny 250g
 to stworzyłam różnorodne miejsca na wpisy, stosując moje ulubione formy zdobienia i dodatki.  Okładka jest bardzo skromna, wszak będzie on otwierany co najmniej 24 razy więc musi być trwała i praktyczna. Nie mogę się doczekać by zapełnić go zdjęciami !

Bazę kupicie TUTAJ










Pozdrawiam, Marta


4 komentarze: