środa, 28 lutego 2018

Keep calm and eat!

Dzień dobry :) Przygotowałam notes A6 z okładką oklejaną,
ozdobiony jedynie naklejkami, czarnym cienkopisem oraz kartami PL.
W przypadku dobrej jakości produktu to zupełnie wystarczy.

 
Zależało mi na zrobieniu podręcznego (i płaskiego ze względu
na przechowywanie) notatnika, w którym będę mogła zapisywać pomysły
na dania. To taka "ściąga" z nazwami potraw i przekąsek, dzięki której
wszystkie pomysły na imprezowe dania będę miała w jednym miejscu.


Nie ma tu miejsca na przepisy, a jedynie na listę potraw, którą można
szybko przejrzeć. Potrawy pogrupowałam na kilka kategorii:
zupy, dania główne, przekąski, wypieki, desery, pozostałe.


Jeśli coś się sprawdzi na przyjęciu - wpisuję na listę pewniaków.
Mam nadzieję, że taki notes ułatwi mi planowanie. Karty wykonałam 
według jednego klucza, poniżej zestawienie kilku z nich:


Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz