piątek, 21 lipca 2017

Kartka na chrzest z pudełkiem

Witajcie ;)
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że dołączyłam do wspaniałego DT Eco Scrapbooking :)

Nazywam się Justyna Baczewska w świecie blogowym znajdziecie mnie pod nickiem Szydełkiem w oko i pod taką samą nazwą prowadzę bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/.
Wolne chwile poświęcam scrapowaniu i lubię wszystko, co jest związane z papierem. 
Zamykam wspomnienia  z naszego życia na blejtramach, ramkach i LO. Ostatnio pokochałam art journal w nieco zaskakującym wydaniu, bo również ze zdjęciami. Zdarza mi się czasami stworzyć kartkę  :)
Naprawdę lubię to co robię :) Mam nadzieję, że uda mi się swoimi pracami Was chociaż troszkę zainspirować.
 
Na pierwszą moją inspirację przygotowałam kartkę na chrzest dla chłopczyka. Wykorzystałam bazę i pudełko oczywiście z Eco Scrapbooking.
 



 
 
Miłego dnia
 
Justyna

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz