środa, 24 maja 2017

Album na Dzień Mamy (Kociej Mamy)


Witajcie,
Przed zbliżającym się Dniem Matki, trochę o innym rodzaju matczynej miłości :)
Wymarzyłam sobie "koci album", wyszło idealnie na Dzień Matki - w końcu kocia mama ze mnie na 100%. Chciałam w jednym miejscu zgromadzić zdjęcia wszystkich kotów jakie dane mi było przytulać do serca. W albumie oprócz miejsca na zdjęcia znalazły się miejsca na opisy - wspomnienia. Jak zwykle zostawiłam też miejsce na rysunki mojej córki. Zebrałam w ten sposób w jedno miejsce prace na których uwieczniała nasze kocice.

Co najważniejsze do stworzenia tego albumu - użyłam BAZYLA wykonanego na specjalne zamówienie - w formacie A4. W ten sposób udało pomieścić mi się dużo kocich zdjęć, jak i nie musiałam zginać prac córki - po prostu idealny rozmiar!

Poniżej zdjęcia albumu przed wklejeniem zdjęć i pozostałych pamiątek:
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz