środa, 11 stycznia 2017

Etui jako kartka

Witajcie Kochani!
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, nieustającej weny i czasu do tworzenia :)
Dzisiaj po raz pierwszy w Eco-Scrapbooking, dla Was  - Maja.
I troszkę o mnie: Papierowe szaleństwo zawładnęło mną na dobre kilka lat temu.  Każdą wolną chwilę poświęcam na odpoczynek i relaks przy tworzeniu scrapów, albumów i kartek :) 
Po wszystkich kątach, szafkach i szufladach porozkładane mam pudełka, pudełeczka z tak zwanymi "przydasiami" i papierami. Jak każda z nas (tak myślę :) ) mam chwile, gdy po prostu siedzę i oglądam i dotykami zachwycam się tymi skarbami.
Moje prace możecie również zobaczyć na moim blogu .
Dzisiaj proponuję Wam, bliżej przyjrzeć się wspaniałym i dającym wiele możliwości:
  • -  etui na zdjęcia (są dostępne w kilku formatach i kolorach bazy). Ja wykorzystałam je do zrobienia   "kartki" z życzeniami, która może zostać postawiona i nie wykrzywia się. Jedocześnie jej wykończenie pozwala na swobodne zdobienie - i absolutnie nie należy go zakrywać w całości, gdyż samo w sobie jest wykonane perfekcyjnie i przydaje pracy charakteru!
  • - papierom z kolekcji Tysiąc życzeń. Wszystkim miłośniczkom grubych, mięsistych papierów, polecam z całego serca. Są CUDOWNE!








  
Gorąco Was pozdrawiam


 


  

1 komentarz: