środa, 27 lipca 2016

Wakacyjnie

Witajcie.
Czy znacie już nowości z Eco-Scrapbooking? 
Świetna kolekcja papierów Tysiąc życzeń wraz z mnóstwem dodatków 
idealnie nadaje się do upamiętniania różnych uroczystości, ale nie tylko. 
Ja zrobiłam z niej wakacyjny mini-albumik.


Jak zawsze wspaniale wykonana baza albumiku jest już oklejona papierem z kolekcji Tysiąc życzeń, ja dodałam kolejne warstwy z shaker-boxem. 


Papier w deski świetnie pasuje do nadmorskich klimatów, 
a delikatny beżowy papier stanowi świetne tło do stemplowanych elementów
 i wycinanek z wykrojników. 


Brzegi papierów postarzyłam.
Poszczególne strony ozdobiłam dość płasko, to przecież składana harmonijka, 
ale udało mi się na nich upchnąć  całkiem sporo elementów.











Mam nadzieję, że udało mi się Was przekonać, że kolekcja Tysiąc życzeń jest bardzo uniwersalna.
Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz